تو یک ساعت حداقل چهار تا حرکت
من هیچوقت تا الان نشمردم. همینکه میبینم در طول روز ورجه وورجه میکنه میگم خوبه دیگه. مگر طولانی مدت خبری نباشه ازش که خب همون داستان خوراکی شیرین خوردن و به پهلوی چپ خوابیدن و ... رو باید انجام داد
به نظرم اصن نشمار همون موقع هایی که میزنه و حس میکنی حرکاتش خوبه اوکیه اینجوری استرست کمتره و بچه تکون میخوره کلا
اصولا میگن هر یه ساعت یا یه یه ساعت ونیم سه تا چهارتا حرکت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.