گیکوز من از 6 ماهگی میدادم هرماه 10 تا میگیریم گاهی 4 تا 4 تا همیشه هست از 12 ماهگی به اینور هم براش گیکوز مخصوص یکسال به بالا گرفتم
.گیگوز بهتر پیدا میشه ولی وزن دهی نداره زیاد
نان بدی راحتی
راحت گیرمیاد
آپتامیل بنظرم بهتره ، نان هم همه جا هست ولی یبوست میاره برای بعضیا برا دختر من یبوست شد ، دختر کوچیک بود گیگوز میدادم زود گرسنه میشد ، ببلاک ام طعمش زیاد اوکی نبود یادم نیست چرا ولی دکترش عوض کرد الان اپتامیل میدم راحت ام گیر میاد
نمیدونم کدوم بهتره ولی دختر من ببلاک میخوره سخت پیدا میشه گاهی گیر نمیارم مجبور میشم نان بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.