ساک نوزاد خوب که خریدید راضی بودید بهم معرفی میکنید؟

۱۳ پاسخ

من اینو از پیچ نی نی آنجل آرت سفارش دادم عالیه خیلی راضیم

تصویر

من این رو از سایت کیفیکو خریدم هم‌ جنسش عالی بود هم تنوع رنگ زیادی داشت هم دقیقا همونی بود که سفارش دادم

تصویر

من یه کوله چرم مشکی سایز بزرگ که بازشوی چمدونی داره گرفتم برای وقتی وسایل زیاد هست
یه کوله چرم کرم کوچیک تر برای وقتایی که تایم کم میرم بیرون و وسایل کمتر لازم داره
هردو هم ساده که اصلا معلوم نیست ساک بچه است ولی خب قیمتش بالا شد
هر کدوم سه و نیم

منم باید بگیرم هنوز نگرفتم

کیف من روی ست کالسکه دلیجان بود.برزنتیه و حسابی جا داره مثلا برای بیمارستان یه بسته پوشک و وسایل بچه و اینا توش بود ولی بازم جا داشت. کوله های الان خیلی قشنگن ولی فکر کنم جا ندارن

تصویر

من اینو خریدم خیلی بزرگ و جا داره بنظر کیفیتش هم خوب میاد

تصویر

من از سایت نیکنی انجل گرفتم
جنسش خوبه طرحش هم دوس دارم خیلی هم جا داره
ولی خورد ب جنگ خیلی بدقولی کردن و منتظر موندم

تصویر

چیکوو

عزیز این ساک مزون دوزههه خدایی هم خیلی تمیز و شیک دوخته شده
ولی رنگش رو اشتباهی متوجه شده رنگی نیست که من میخاستم که به سرویش بخوره
منم گذاشتمش برای فروش با قیمت مناسبتر اگر خاستی بهم پیام بده

تصویر

داخل ساک

تصویر

من چیکو‌خریدم راضیم

از من کوکالو عالیه جا داره جنس خوب زیر انداز تعویض پوشک داره

تصویر

دلیجان

سوال های مرتبط