۸ پاسخ

میگن خیلی خوبه من ک گرفتم

من خریدم ولی استفاده نکردم ناخن گیر معمولی نوزادم گرفتم

خیلی عالیع من جرعت نمی‌کنم با ناخن گیر سوهان برقی خیلی راحته

خیلی خوبه حتما بگیر

اره عالی

اره خوبه خیلی راحته

آره خیلی خوبه

من ک مامانم برا سبسمونیم خریده ولی استفاده نکردم ک فک کنم از ناخن گیر بهتریاشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد