سلام شربت زینک پلاس رو باید روزی چندسیسی بدم ؟

۲ پاسخ

توی بروشور شربت حتما نوشته گلم اونو بخون

اگه تاحالا توکالسکه ننشسته شایدنشینه. درکل کالسکه خوبه. خوابش برد میتونه بخوابه.امتحان کن توخونه راه ببر.ببین چیکارمیکنه

سوال های مرتبط

مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی