کیسه زرده دیده شده دیگه ، همه چی خوبه خداروشکر
نه عزیزم زود رفتی 8 هفته برو انشاالله همه چی اوکیه Yolk sac هم یعنی کیسه ی زرد که تشکیل شده
برای منم همینطوری بود نگران نباش همچی
طبیعیه
خیلی زود رفتی دوسه هفته دیگه برای قلبش برو
خارج رحم نیست ساک تشکیل شد فعلا زود رفتی ۳ هفته دگ برو برای ضربان قلب ۸ هفته میشی
نه داخل رحمی خوبه نرماله یورک ساک که باشه یعنی پوچ نیست
دو هفته دیگه جنین و قلب هم تشکیل میشه
بنظرتون خارج رحم نیس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.