۴ پاسخ

برای هر دو زایمان میگن از ۴۰ روزگی

دکتر من بعد کشیدن بخیه های سزارین گفت گن ببند

من چون بخیه هام باز شد و خونریزی داشتم دکتر گفت استفاده نکن بدتر میشه

تو اینستا متخض زنان و زایمان میگفت طبیعی ۷ روز بعد زایمان سزارین ۱۴ روز بعد زایمان میتونه گن ببنده

سوال های مرتبط