برای هر دو زایمان میگن از ۴۰ روزگی
دکتر من بعد کشیدن بخیه های سزارین گفت گن ببند
من چون بخیه هام باز شد و خونریزی داشتم دکتر گفت استفاده نکن بدتر میشه
تو اینستا متخض زنان و زایمان میگفت طبیعی ۷ روز بعد زایمان سزارین ۱۴ روز بعد زایمان میتونه گن ببنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.