۱۱ پاسخ

بخیه ک تموم بشه دیگه درد نداری زایمان طبیعی

زایمان دومم بود همه چی داشت خوب پیش میرفت تا اینکه خونریزی شدید کردم و قطع نمیشد سر همی موضوع خیلی‌ عذاب کشیدم 💔

ببین پاهام چجور داغون شده نمی‌دونم بدنم به چی حساسیت نشون دادع🤦درد بخیه یطرف درد اینا یطرف

تصویر

دارم میمیرم از درد بخیه هام و پاهام که سوخته 😭

من ۳ روز بستری بودم و اخر سزارین شدم هرگززززز برگردم عقب طبیعی نمیزام چون وحشتناکککککک بود من درد طبیعی نکشیدم ولی از استرس باقی مادرا دهانه رحمم اصلا باز نشد

اره سخته ولی شدنیه ، بعد زایمان بهترین حس دنیا رو داشتم

هرچی بیشتر میخونم بیشتری روی تصمیم سزارین مصمم میشم😅

من که سزارین نشدم نمیدونم چجوریه ، ولی برای زایمان طبیعی باید خیلی صبر داشته باشی ، مامای همراه هم خیلی خوبه

سخت که خواهر خیلی سخته و هر لحظه آرزوی مرگ میکنی. بعدشم اگه بخیه زیاد بخوری خب خیلی سخته نه میتونی دستشویی درست بری نه میتونی بشینی و حتی رابطه جنسیتم دیگه مثل قبل نیس چون خیلی درد میگیره. خلاصه به معنی واقعی مزخرفه و من هیچ چیز مثبتی توش نتونستم پیدا کنم😅

اون درد زیاد بعد از بیرون اومدن بچه تمومه ، اما من بعد از زایمان دخترم تا سه چهار روز درد مثل درد پریود داشتم

میگن همین که بچه رو میدن بغلت تموم دردات یادت میره

سوال های مرتبط

مامان پرنسا کوچولو مامان پرنسا کوچولو ۱۴ ماهگی