منم تجربه اولمه
ولی اینقد تحقیق میکنم که داره همه چیو برام راحت میکنه
طبیعی صددرصد مامای همراه میخواد با ورزش و اپیدورال
ماما میگه کی بیای بیمارستان ک زیر دست و پای پرستارا نری زود و الکی
برا زایمان اول باید ده سانت بشی بری بیمارستان که ماما میگه کی ده سانت میشی
اگه بلد نباشی زایمان طبیعی اره واژنت گشاد میشه پاره میشه بخیه میخوره
ولی اگه همه چی درست و منظم باشه بنظرم عالی پیش میره
من که ورزشمو از ۲۰ شرو کردم
از هفته ۳۶
کارایی انجام دادم تو تاپیکام گذاشتم همشونو حتما ببین
تو گوگل سرچ کن ورزش های مخصوص داره .تمرین های خاص داره ک دهانه رحم رو باز میکنه ..پیاده رویی خیلی تاثیر داره بالا پایین رفتن از پله حداقل یک ساعت هی پله بالا پایین برو .دوساعت پیاده رویی ی کم اگ میتونی تند راه برو .استفاده روغن گل مغربی قرصش هست شیاف واژینال استفاده میشه هرشب از هفته سی شیش .سی هفت استفاده کن دهانه رحم رو نرم میکنه و دردت بگیره سریع زایمانو خیلی کوتاه میکنه
من که تجربه خوبی نداشتم و سزارین و انتخاب کردم.ولی بنظرم برای کسی که طبیعی میخواد مامای همراه بگیره و تزریق اپیدورال و انتخاب کنه که مطمئنا راحت تره زایمان
اینا سوال منم هست
هیچی فقط خوابیدم 😅
دو ساعته هم زایمان کردم
استرس دارم منم🥲از هردو مدل میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.