خانما این مولتی آهن چطوره

تصویر
۴ پاسخ

بله باید بالایی رو بگیری که هم مولتی ویتامینه هم آهن
پایینی فقط آهنه

بله داره

من دارم میدم مولتی ویتامین خیلی خوبیه اما پسرم با زطعمش مشکل داره منم به زور باید بهش بدم

چند روز پیش برند همیشگیو پیدا نکرد همسرم از این برند خرید خیلیی خوش بو و خوشمزس.طعم ویفر میده.اما پسرم قبلیو خیلی دوست داشت تا دستم میدید سریع میومد میخورد.با اینکه بنظرم جالب نبود طعمش.این یکیو نمیدونم چرا دوست نداره بزور تو دهنش میریزم

سوال های مرتبط

مامان اقا امیر علی🧿 مامان اقا امیر علی🧿 ۲ سالگی
مامان مهدی ‌و دخترم مامان مهدی ‌و دخترم ۱ سالگی
مامان دوتا آجی🥰🩷 مامان دوتا آجی🥰🩷 ۱ سالگی