بله باید بالایی رو بگیری که هم مولتی ویتامینه هم آهن
پایینی فقط آهنه
بله داره
من دارم میدم مولتی ویتامین خیلی خوبیه اما پسرم با زطعمش مشکل داره منم به زور باید بهش بدم
چند روز پیش برند همیشگیو پیدا نکرد همسرم از این برند خرید خیلیی خوش بو و خوشمزس.طعم ویفر میده.اما پسرم قبلیو خیلی دوست داشت تا دستم میدید سریع میومد میخورد.با اینکه بنظرم جالب نبود طعمش.این یکیو نمیدونم چرا دوست نداره بزور تو دهنش میریزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.