۳ پاسخ

من دوتا ابپز درهفته سه روزصبحونشه

آره عالیه بده بهش من آبپز میکنم دکتر گفت چون کوچیک تا ۲تا مجازی بدی

سلام عزیزم آره از ۹ماهگی مجازه. هر جور میخوره فرقی نداره. معمولا همون آبپز میکنن

سوال های مرتبط

مامان دلوان و ژیوان مامان دلوان و ژیوان ۱ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی