۱۲ پاسخ

من الان ۵ می‌بندم. ۴ مای بی بی خیلی کوچیکه ها

وایی نه نخر
بچه خواهر من ۱ سالشه ۶ هم کوچیکه براش

من واسه دخترم ۵ میبندم

نه کوچک میشه، ممکنه دور کمر و ران خوب باشه اما قدی کوتاه میشه و نم میزنه

من سایز ۵میبندم

من پسر اولیم تا آخر سایز ۴میبستم وزنشم خوب بود کم وزن نبود

پسر منم دیروز وزن کردم ۷۲۰۰ بود یعنی سایز ۴ باید ببندم؟

من بچم تقریبا ۹ کیلوعه هنوز ۴ میبنده

بستگی به بچه داره من الان برای دخترم ۴ میبندم

من دخترم ۷ ماهشه ۲ میبندم داداشم ۲ سالو رد کرده ۴

من دخترم نزدیک ۷ کیلوعه ۳ و بعضا ۲ میبندم چون پوشک دو تو‌ خونه زیاد داشت اندازش هم هست همونو میبندم

بستگی ب وزن و رشد بچت داره
دختر خاله من نزدیک ۲ سالشه ۴ میبنده براش

سوال های مرتبط