زایمان زودرس تو هفته من بچه میمونه؟؟

۱۰ پاسخ

سلام وضعیت تون چطوره ؟

بله میمونه

ناراحت نباش منم 32هفته لکه دیدم با شیاف نگه ام داشت قطع شد

تحت نظر باشی امپول ریه و سرم بزنن میمونه از ۲۸ به بعد

منم ھفتہ ۲۸و۲۹ این سوال و استرسم بود
خودتو نگران نکن عزیزم
بچہ خواھرشوھرم ۲۸ ھفتہ دنیا اومد با وزن۸۰۰ گرم و بدون آمپول ریہ
عکساشو ببینی باورت نمیشہ کہ این بچہ موند و الان قربونش برم ۱۴ سالشہ

عزیزم ان شاءالله که زایمانت بیوفته سر وقت خودش اینقد به زایمان زود رس فکر نکن استرس بدتربن چیز برایه خودت و نی نی
هفته ۳۰ به بعد بیشتر جنین ها با دستگاه زنده میمونن

من یکبو دیدم مونده

مگه مشکلی داری؟

امپول ریه زدی؟

چرا عزیزم زود رس؟

سوال های مرتبط

مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری