سلام وضعیت تون چطوره ؟
بله میمونه
ناراحت نباش منم 32هفته لکه دیدم با شیاف نگه ام داشت قطع شد
تحت نظر باشی امپول ریه و سرم بزنن میمونه از ۲۸ به بعد
منم ھفتہ ۲۸و۲۹ این سوال و استرسم بود
خودتو نگران نکن عزیزم
بچہ خواھرشوھرم ۲۸ ھفتہ دنیا اومد با وزن۸۰۰ گرم و بدون آمپول ریہ
عکساشو ببینی باورت نمیشہ کہ این بچہ موند و الان قربونش برم ۱۴ سالشہ
عزیزم ان شاءالله که زایمانت بیوفته سر وقت خودش اینقد به زایمان زود رس فکر نکن استرس بدتربن چیز برایه خودت و نی نی
هفته ۳۰ به بعد بیشتر جنین ها با دستگاه زنده میمونن
من یکبو دیدم مونده
مگه مشکلی داری؟
امپول ریه زدی؟
چرا عزیزم زود رس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.