۱۳ پاسخ

بله من سزارینی ام دادم

برا منم نوشته بنظرت چون رنگیه عکس از صورت جنین میدن؟

آره انجام دادم

سلام بله منم سی و دو هفته هستم برام نوشته برم

اره منم دادم

من اولین سزارینم بود ولی باز برام نوشت دادم

من طبیعی‌ام ولی دادم

بله عزیزم باید بدی

بله عزیزم ۳۲هفته

اره عزیزم من دادم

برای سزارین میگن سونو چسبندگی باید داد طبیعی نداره

اره عزیزم

بله دادم

سوال های مرتبط