۹ پاسخ

۲۷ هفته رفتم

من سومم هنوز دکترم ننوشته

همون موقع انومالی چک کردن نوشتن

به من هنوز دکترم نگفته، اگر چسبندگی باشه چیکار میکنن؟؟

چسبندگی اصطلاحش چیه تو سونو چون‌من انومالی پیشرفته کواد مارکر دادم میخوام ببینم تو اون بررسی کردن یا نه

چسبندگی یعنی چی میشه یکی توضیح بده ؟

من هفته پیش رفتم خدارو شکر چیزی نبود

دکتر برا من ۳۰ هفته نوشته

۲۹هفته بود یا۲۵دقیق یادم نیست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان پادشاه کوچولو مامان پادشاه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری