۱۳ پاسخ

۲۹ هفته رفتم...خداروشکر خوب بود

۳۲ هفته

من18 هفته با سونو انومالی انجام دادم فرقی نداره زودتر هم انجام بدی

من ۳۰ هفتگی انجام دادم

همه باید برن؟ یا فقط کسایی که قبلا سزارین شدن؟

من 28

۲۸هفته رفتم انجام دادم اوکی بودم نداشتم

واسه من ۲۸هفته نوشت

,هفته۲۸

28 هفته

من هفته ۲۸رفتم

من ۳۲ هفته رفتم

۲۷ رفتم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نیکان💙نیهاد مامان نیکان💙نیهاد هفته سی‌ام بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسرام 🩵💙 مامان گل پسرام 🩵💙 ۳ ماهگی