بچه ها شما سونو چسبندگی رو چند هفته رفتین؟

۱۳ پاسخ

منم ۳۲ هفته رفتم خدا راشکر‌خوب بود

من ۱۹ هفته با انومالی رفتم

بچه چندمته؟

منم دیروز رفتم و چسبندگی دارم 🥺

نرفتم ک برای چیه

34هفته

من ۲۸هفته رفتم

برا من بهداشت۱۵هفته نوشته. اونم دیدم مامانای گهواره میگن زودترنوشته دیگه نمیرم تا آنومالی دکتر رفتم بنویسه

ماه‌۸گلم فک کنم همون ۳2هفته تا ۳۴بود

۲۶.

سونو چسبندگی چیه

من امپول ریه زدم دیشب الان میخوام بزنم بچه حرکت نمیکنه

من نرفتم

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری