۷ پاسخ

من ۳۳ رفتم بهترین زمانه

من ۲۹ هفته رفتم

من شنیدم هرکی سزارین کرده قبلاً باید انجام بده بازهم

سونوی چسبندگی چی هست.؟؟؟؟

من ۲۸هفته رفتم

من ۲۶ هفته رفتم

۲۸ تا ۳۲

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آروین مامان آروین هفته سی‌وهفتم بارداری