من توانومالی پایین نوشته سونو از۲۴هفته تا۲۸هفته برم نمیدونم براچیه
ن من نرفتم
دکتر منم نوشتن واسم،انجام دادم تو۲۴هفته
ااا چه جالب نمیدونستم
من دکترم ۲۴ هفته نوشت برام و انجام دادم
واقعا دوباره باید بریم من نمیدونستم
نه سونو مجدد انومالی۲۹ هفته هس
سلام دوستان گروه چت مامانازدیم دورهمی هرکسی خواست آیدیم پیام بده ببرمش گروه روبیکا😍همه خانم اصلاپسرنیس
S_K_kok
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.