بچه ها همه باید ۲۴ هفته برن سونو مجدد انومالی؟ شما رفتین؟

۸ پاسخ

من توانومالی پایین نوشته سونو از۲۴هفته تا۲۸هفته برم نمیدونم براچیه

ن من نرفتم

دکتر منم نوشتن واسم،انجام دادم تو۲۴هفته

ااا چه جالب نمیدونستم

من دکترم ۲۴ هفته نوشت برام و انجام دادم

واقعا دوباره باید بریم من نمیدونستم

نه سونو مجدد انومالی۲۹ هفته هس

سلام دوستان گروه چت مامانازدیم دورهمی هرکسی خواست آیدیم پیام بده ببرمش گروه روبیکا😍همه خانم اصلاپسرنیس
S_K_kok

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی