خانما انومالی خوب بود ولی گفت ۲۴ هفته هم بیا،،شما رفتین!

۱۱ پاسخ

برای منم شنبه سونو رشد نوشته ۲۴ هفته و ۵ روز میشم

ن برا من سونو رشد نوشته و طول سرویکس، داپلر رنگی برا دو هفته دیگه

اره به منم گفته ١٧ هفته و يه روز وفتم انومالى الان بايد ٢١ هفته و ٤ روزم برم

منم میرم

من گف۲۶

سلام زیبا.بله بهش میگن آنومالی تاخیری
اندام های جنین واضحتر دیده میشه و بزرگتر شده برای همون میگن که دوباره تکرار کنید

اره به منم گفتن ۲۴ هفته برم

اره من رفتم

ب منم گف رفتم‌ من

ب منم گف من نرفتم

برای سرویکس باید بری دبگ

سوال های مرتبط