برای منم شنبه سونو رشد نوشته ۲۴ هفته و ۵ روز میشم
ن برا من سونو رشد نوشته و طول سرویکس، داپلر رنگی برا دو هفته دیگه
اره به منم گفته ١٧ هفته و يه روز وفتم انومالى الان بايد ٢١ هفته و ٤ روزم برم
منم میرم
من گف۲۶
سلام زیبا.بله بهش میگن آنومالی تاخیری
اندام های جنین واضحتر دیده میشه و بزرگتر شده برای همون میگن که دوباره تکرار کنید
اره به منم گفتن ۲۴ هفته برم
اره من رفتم
ب منم گف رفتم من
ب منم گف من نرفتم
برای سرویکس باید بری دبگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.