خانمای سزارینی همتون سونو چسپندگی و رفتین

۱۶ پاسخ

عزیزم سونو چی هست؟من تو بارداریم نرفتم

اره بعد یبار سزارین باید بری من بارداری دوم رفته بودم اینبارم رفتم تقریبا ۳۱هفته باید بری

بله من ۲۵هفته رفتم

من دکترم گفت لازم نیس

سونو چسبندگی برای بارداری اولم نیازه؟

این چیه

منو ۱۸هفته فرستاده .چرا یه سری از مامانهای دیرتر رفتن ؟

آره من رفتم

من رفتم ۲۸ هفته

اره عزیزم

من فعلا نرفتم ولی میرم خیلی مهمه

اره باید بری حتما

چند هفتگی باید رفت

بله من رفتم هفته ۳۲ بررسی جفت که خداروشکر مشکلی نبود

آره باید بری حتماً

یعنی چی

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری