من بعدیه هفته تاخیرپریودشدم فک کنم طبیعی باشه
من یبار تو فروردین شدم دیگم نشدم
الان ۵۰روزه
بیبیچکم زدم ۵.۶تا منفی
گفتن بخاطر شیردهی طبیعیه
اگه شیر خودتو میدی طبیعی بعضی ها تو شیردهی پریود نمیشن ولی خب مواظب باشه
یا خدا منم پریود نمیشم 🤣الیته فقط یبار رابطه داشتم
حامله ای 😂😍
فکرشم بنظرم با بچه ۳ماهه کابوسه😑😂انشالله که طبیعی باشه 💕😄
خب یه بیبی چک بزنین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.