۱۲ پاسخ

مبارکه مثبته

۹ روز قبل هم همینجوری بود بی بی چک الانم همینجوریه؟نگران نباش هرموقع دکتر گفته سونو برو مشخص میشه

برامن این شکلی بودشیش هفته بودم بتا۷۰۰بود فقط کیسه تشکیل شده بودفتاپل نبود

جواب ک مثبت، ولی. بتا تیتر بده بعد از اون 48 ساعت بعد هم دوباره بتا تیتر بده اگر دوبرابر شده بود مشکلی نیست یا اینکه اگر قبلا دادی این بار که دادی. دوتاشو ببر دکتر

اره

بله مثبته عزیزم مبارکه
هنوز هورمون اچ سی جی زیاد نشده
مهم نیست زیاد میشه

مثبته

ارع مثبته مال منم همین رنگی بود

بله مبارکه و کم رنگی اینا لقاح دیر انجام شده ، یعنی هفته ت پایینه

خب هفتت پایینه دیگ احتمالا زیر۵ هفته ای چون برامن پررنگ بود بالای ۵ بودم

بله مثبته عزیزم مبارک باشه
اوایل بارداری کمرنگ میشه همیشه یعنی زود زذی ی مقدار

مبارکه..چون هفتت پایینه

سوال های مرتبط

مامان تيام مامان تيام ۲ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۳ سالگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۲ سالگی
مامان محیاو امیرمحمد مامان محیاو امیرمحمد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه ۲ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ سالگی
مامان زهرا مامان زهرا ۲ سالگی
مامان یونا کوچولو مامان یونا کوچولو ۲ سالگی