اسهال استفراغ
دختر من فقط تب شدید داشت
دخترمن فقط تب شدیدداره هیچ علائم دیگه ای نداره
وای نگو که پسرم تیام گرفته . الان چهارمین روزه . تب خیلییییی شدیدد. با حالت تهوع و اسهال .
بیمارستان هم بردمش . امپول ضد تهوع زدن و شیاف استامینوفن داد.
اصلا تبش پایین نمیاد با شیاف و دارو . با پاشویه فقط میاد پایین . یه شبه اصلا نخوابیدیم .
من خودم گرفتم خیلی دیر از بدن آدم میره بیرون آبریزش شدید سردرد عطسه و سرفه
اسهال و استفراغ و بیحاله تبم داره دوبار تاحالا بردمش دکتر😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.