۶ پاسخ

اسهال استفراغ

دختر من فقط تب شدید داشت

دخترمن فقط تب شدیدداره هیچ علائم دیگه ای نداره

وای نگو که پسرم تیام گرفته . الان چهارمین روزه . تب خیلییییی شدیدد. با حالت تهوع و اسهال .
بیمارستان هم بردمش . امپول ضد تهوع زدن و شیاف استامینوفن داد.
اصلا تبش پایین نمیاد با شیاف و دارو . با پاشویه فقط میاد پایین . یه شبه اصلا نخوابیدیم .

من خودم گرفتم خیلی دیر از بدن آدم میره بیرون آبریزش شدید سردرد عطسه و سرفه

اسهال و استفراغ و بیحاله تبم داره دوبار تاحالا بردمش دکتر😢

سوال های مرتبط