مینی واش تمام اتوماتیک دارین؟

۵ پاسخ

من دارم مارک فربدولین واقعا هم‌راضی هستم

ما داریم اما حوصله ندارم آب بریزم روشن کنم با دست میشورم

تمام اتوماتبک نداره مینی واش
همشون دستی اب میشن

منم دارم ولی اصلا از تو کارتون هم در نیاوردم با لباسشویی خودمون جدا می‌شورم لباساشو

منم دارم. هفته ای یکی دوبار ازش استفاده میکنم

سوال های مرتبط