۴ پاسخ

نان میگیرم آزادش 290هست باکدملی 180گرفتم

شیرا قیمتاشون با هم فرق داره مثلا نان گیرون تره بیومیل میگیرم من ۱۱۸

من ماه پیش گرفتم ده تا سهمیشو دونه ای ۱۷۸ ببلاک کامفورت

ربطی نداره کی بدنیا اومدن
ازادش ۲۸۰ تومنه یارانه ای ۲۲۴

سوال های مرتبط