نمیدونم چرا از اسم نویان خوشم نمیاد چون این اسم ریشه ترکی داره و تو ترکی به باسن میگن یان حس میکنم کلمه انگلیسی با ترکی رو قاطی کردن Noباسن
نویان قشنگه
نویان😍😍
دیاکو
نویان
دیاکو
آروین معنیش میشه ثمره ی عشق
دیاکو
دیاکو خیلی خیلی خیلی قشنگه تا ابد دیاکو
نویان.
نویان
نویان
نویان
نویان قشنگ تره🥹😍.
نویان
قطعا دیاکو😍
آروین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.