آتلیه باران عکسای ساده شما رو تبدیل میکنه به عکس آتلیه ای در روبیکا در خدمت شما هستیم
@Atoleeya_baran
آتلیه باران عکسای ساده شما رو تبدیل میکنه به عکس آتلیه ای در روبیکا در خدمت شما هستیم
@Atoleeya_baran
نه گلم باید یه۶هفته به بالا بشی عجله نکن خدا کریمه
نه من چهار هفته ازمایش دادم بعد دکتر گفت برو یک هفته بعد بیا سونو کنم الان چیزی مشخص نمیشه
نه هفته پنجم به بعد ساک تشکیل مبشه
نه هفته پنجم کیسه بارداری تشکیل میشه ک میتونن تو سونوگرافی ببینن و هفته ششم صدای قلبش رو میزارن😊🌸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.