شیرپاستوریزه مجازه بدم بچم

۵ پاسخ

من که محلی پرچرب

اده داخل فرنیش بعد یک سالگی هم به عنوان نوشیدنی اصلی حتی

من شیر برنج درست میکنم براش

از ۱۰ماهگی

داخل فرنی و‌غذاهاش میتونی بریزی
اما خالی بخوره نه

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۷ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی