۱۰ پاسخ

قد دخترم 107 هست
16 خریدم کاملا پا میزنه و مسلط هست

من سایز ۱۲ گرفتم چند روز پیش ۱۶ تومن
سایز ۱۶ خیلی بزرگ میشه براشون

من ۱۲گرفتم ۸۵۰۰

من سایز۱۲گرفتم

۱۲.

من سایز ۱۲ فک کنم
پارسال آبان ماه بابام اینا خریدن واسه تولدش
۵وخورده ای...

تصویر

من دیوار خریدم ۳ تومن سایز ۱۲

12 خوبه براش گل یه دوچرخه در حد نو برا کیان گرفتیم 8 تومن

از ۸ ، ۹ تومن شروع میشه
ببر سوارش کن یکم بزرگتر جثش بگیر

سایز 12 خوبه من گرفتم اندازه ست ولی یکم سخته شه خودش پدال بزنه

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۴ سالگی
مامان دخترم🫀 مامان دخترم🫀 هفته یازدهم بارداری