۶ پاسخ

حواستو بده بهش
من یادمه مامانم می‌گفت مادر موقع شیر دادن باید حواسش به بچه باشه نگاهش بهش باشه سرشو به چیزی گرم نکنه چون سینه رگ می‌کنه اینجوری میشه . بعد همیشه وقتی میپرید تو گلو بچه بین دوتا ابروهاشو میکشید بالا درسته منطقی پشتش نیس ولی من می‌دیدم ساکت میشد بچه

منم همینجوری میشه دست و پامو گم میکنم خیییییلی بده

شیرت با فشار میاره تو گلوش
اول شیب دار بزارش سرش بالا باشه
مستقیم سینه
و سینتو فشار نده یهو
و آروم آروم با توجه بهش شیر بده
وقتی می‌پره هم آروم بلندش کن بزار رو شونه یا ب بغل بنداز شیب دار بگیرش اینجوری حس خفگی نمیاد خدایی نکرده

سریع بچه رو برعکس کن رو دستت بزن پشتش

تا اینجوری میشه سریع فوت کن تو صورتش بین دوتا ابروشو‌بکش بالا

سرشو یکم بالاتر بگیر مثلا خوابیده نگیر

سوال های مرتبط