منم این ماه یک روز خیلی کم لکه بینی داشتم همراه ترشح ولی سه روز مونده به موعدم تست نزدم نمیخوام ناامید بشم میخوام موعدمم بگذره بعد ایشاالله که پریود نشیم باردار باشیم 🤲🤲
نه شاید زود زدی گلم
برو آزمایش خون
من اون ماه لکه بینی داشتم ولی ازمایش که دادم منفی بود و بعد ۱۰روز پریود شدم
کاش منم لکه می دیدم چرا هیچوقت لکلانه گزینی ندارم
دو هفته بعد از اقدام باید بی بی بزنی
منم منتظرم دو هفته بشه ببینم چی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.