سلام اراکی های عزیز داخل روبیکا گروه زدم دورهم باشیم و سوالی داشتیم بپرسیم
پیوی پیام بدین تا لینک براتون بفرستم🌸🩷
@Fatii80p
چه تزیین با نمک و خوشگلی😍❤️
عزیزممم چقدر نازن ماشالا😍😍
منم هنوز واکسنشو نزدم☹️
قدش ۸۳بود وزنش هم ۱۳بود اونموقع
اینقد سبک بود باورم نمیشد اصلا واکسن زده
قد ۸۴
وزن ۱۲
دخترت چ ماهه ماشاالله
وزن هشتوهفتصد قدش فک کنم هفتادوپنج دقیق یادم نیست شاید قدش بیشتر بود نه بچه من که زیاد اذیت نکرد
مبارک باشه تولدشون
دقیقا بچه هامنم سال دیگه همینجوری میشن یکساله و ۷ ساله
راحت ترین واکسن یکسالگیه اذیت نداره اصلا
خیلی سبکه اصلا اذیت نمیشه
قد 79.5
وزن 10.800
اصلا درد نداره و اذیت نمیشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.