۹ پاسخ

سلام اراکی های عزیز داخل روبیکا گروه زدم دورهم باشیم و سوالی داشتیم بپرسیم
پیوی پیام بدین تا لینک براتون بفرستم🌸🩷
@Fatii80p

چه تزیین با نمک و خوشگلی😍❤️

عزیزممم چقدر نازن ماشالا😍😍
منم هنوز واکسنشو نزدم☹️

قدش ۸۳بود وزنش هم ۱۳بود اونموقع

اینقد سبک بود باورم نمیشد اصلا واکسن زده
قد ۸۴
وزن ۱۲

دخترت چ ماهه ماشاالله
وزن هشتوهفتصد قدش فک کنم هفتادوپنج دقیق یادم نیست شاید قدش بیشتر بود نه بچه من که زیاد اذیت نکرد

مبارک باشه تولدشون
دقیقا بچه هامنم سال دیگه همینجوری میشن یکساله و ۷ ساله
راحت ترین واکسن یکسالگیه اذیت نداره اصلا

خیلی سبکه اصلا اذیت نمیشه
قد 79.5
وزن 10.800

اصلا درد نداره و اذیت نمیشن

سوال های مرتبط

مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان پناه جوجم🩷👼🏻 مامان پناه جوجم🩷👼🏻 ۱ سالگی
مامان کلوچه🍪🍯💗 مامان کلوچه🍪🍯💗 ۱ سالگی
مامان تاج سرم♥️💫 مامان تاج سرم♥️💫 ۱ سالگی