۵ پاسخ

نوش جونش اگه تونستی داخلش یکم هویج نگینی خورد کن بریز بهتر میشه

لوبیاهاشو میکس کن وگرنه همینجوری دفع میشه جذب نمیشه

نوش جونش باشه

عزیزم گوشت گوسفندی میریزی؟

اینجوری میتونه بخوره یا باید میکس کنید؟

سوال های مرتبط

مامان لیلا مامان لیلا ۱۳ ماهگی
مامان چراغ خونه. مامان چراغ خونه. ۱ سالگی
مامان دل یار 🫀😍 مامان دل یار 🫀😍 ۱۵ ماهگی