خانوما سرویس قابلمه تو‌سیسمونی لازمه؟

۱۴ پاسخ

من نگرفته بودم رو سرویس قابلمه خودم هم قابلمه کوچیک نداشتم بعد دیدم یدونه قابلمه کوچیک حداقل نیازه رفتم خریدم ولی سرویس نیاز نیست

نه چیز ضروری نیست البته سلیقه ای عزیزم دوست داری بگیر من که فقط وسایل ضروری گرفتم و قابلمه نگرفتم

فعلا تا ۴ ۵ ماهگی نیاز نداره

چون بچه اول کم غذا میخوره و غذاش جداست اگر ظرف کوچیک نداری بگیر
و گرنه اسرافه
من در این حد کوچیک نداشتم
خریدم

نه من استیل دارم کوچیک همون عالیه

ن بابا مگه جهاز میدی، بعدش ینی تو خونت ی ظرف غذا کوچیک نداری، بنظر من نیاز نیس، همین الانم ک غذا نمیخاد بخوره، ی ظرف غذا کوچیک داشته باش کافیه، مگه ما خودمون چطوری بزرگ شدیم. من ک نخریدم .خیلی سخت نگیر اینو داشته باش اونو حتما داشته باش واقعا اون چیزی ک حس میکنی استفاده میکنی بخر.

من نگرفتم
خودم قابلمه کوچیک دارم اگه بخوام چیزی براش درست کنم

من نگرفتم فعلا چون خودم تازه عروسم چهار تا سرویس قابلمه دارم ک یکیش استیله میگن استیل و شیشه ای برای بچه خوبه
من هم استیلشو دارم هم چند ماه پیش تولدم بود عمم برام قابلمه شیشه ای گرفت
اگه داری سایز کوچیکم داره نو هست نخر اگه نداری بگیر سه تا دونه ریز

نه فکر نکنم چون سرویس قابلمه خودم دوتا قابلمه کوچولو داره

من گرفتم ولی خب سلیقه ایه اگه یدونه ظرف سایز کوچیک داری کافیه
مگه بخوای جشن سیسمونی و این حرفا بگیری

نه ولی منم گرفتم🤣

اره خب میخوای غذا و فرنی درست کنی ظرفش جدا باشه بهتره و اینکه کوچیک باشه

بنظر من نخ باز هم سلیقه ای هستش من گذاشتم هر زمان غذا خور شد براش قابلمه و بشقاب اینا بگیرم

بله صددصد

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا هفته سی‌ام بارداری