۴ پاسخ

من فریز کردم یبار. پلاسما تراپی ام س جلسه کردم خیییلی ام گرون بود اون زمان☹️اما خوبشد

منم داشتم ولی باردار شدم
دکتر گفت کم بوده😶

من ازون تراپی کردم خوب شد خداروشکر

من داشتم دکتر قرص داد بعدرفتم گفت برطرف شده

سوال های مرتبط