۵ پاسخ

اینم بگم من قبل بارداری خیلی دمنوش بابونه رازیانه بومادران خوردم عرق رازیانه میخوردم نمیدونم اینا هم نتیجه داشته یانه

نیاز به لیزر نیست فقط تحت نظر باش دارو استفاده کن بهداشت بیشتر رعایت کن منم داشتم یکی دوماه دارو استفاده کردم بهداشت رعایت کردم بعدم میخواستم برم دکتر ببینم بهتر شدم باردارشدم دیگه نمیدونم خوب شدم یاهنوز زخم دارم معاینه الان نمیشه انجام بدم انشالله شماهم به زودی خوب میشی

اگه تهرانی برو پیش دکتر انوشه اسدی خیلی حرفه ای کارش حرف نداره برای زخم بهتره تحت نظر باشی کارای خود سرانه نکن

نیاز نیست دارو بخور رعایت کن رابطتو کمترکن یه مدت لباس زیرنپوش ژل استفاده نکن دستمال توالت استفاده نکن رابطه طبیعی بدون ک ا ن دوم بگیر اونم کم یه دارو محلی بگم میتونی بگیری انجام بدی زود خوب میشی

علائم زخم چیه از کجا فهمیدی جز سنو داخلی

سوال های مرتبط