من داشتم دکترم تشخیص ندادم عوضش کردم هم زود زایمان کردم هم خیلی اذیت شدم تو بارداری
اینوفکرکنم دکتر سونو مینویسه که مشخص بشه میگن بعد زایمان سزارین ممکنه رحم چسبندگی بیاره، امیدوارم کههه نباشه، درخواستمم قبول کن صفحه قبلیم مسدود شد
باید دکترت خیلی حاذق باشه
بمن گف چسبندگی داشتی خیلی سخت بود طول کشید باز کنه
برا دوخت بعدی هم خیلی زمان گذاشته بود
شنیدم اگا زایمان اول ودوم سز بودین برا باداری بعدی حتما برید سونو چون خود سزازین چسبندگی رحم میاره
عزیزم تو روبیکا کانال بارداری باز کردم اگه خواستی عضو شو فقط ایدی رو تو روبیکا سرچ کن ❤️
sahar_dailyy
فکر کنم زایمانتون سخت تر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.