۴ پاسخ

الانم مثل فرشته ها خابیده تو بغلم

منم همین موقع ها متوجه شدم دخترم ۲۰ دی به دنیا اومد شیراز

عه منم 😍😍

ای جان ...پس با همیم 😍جوجه ات چندم ب دنیا امد؟؟ دخمل من ۲۸دی

سوال های مرتبط

مامان دیاکو 👶🏻💙 مامان دیاکو 👶🏻💙 ۴ ماهگی