۴ پاسخ

عزیزم من دارم
دو بار استفاده کردم شیرم جاری شد دیگه استفاده نکردم

من کرایه میکردم از دیوار

سلام عزیزم بله من دارم یک بار هم استفاده کردم منتهی چون شیر نداشتم اصلا نیومد

من دارم ولی چون راضی نبودم ازش نمیفروشم🤣

سوال های مرتبط

مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری