۷ پاسخ

من میزارم چون رفلاکس داره بالا سرش بالا باشه

مادرشوهر من قدیمی و باتجربست خیلی اصرار داشت بذارم حتی اگ یه لایه پتو باشه
منم یه بالشت خیلی نازک دارم از اول میذارم زیر سرش
اگ نذارم بالا میاره رفلاکس پنهان داره

بالشت ممنوعه دور از جون ممکنه خفه بشه، هیچی نزار زیر سرش

من که میزارم

نه نذاشتم تا ۲ سالگی
این سری هم اولش شاید از این فرمدهی ها بذارم که فرم سرش خراب نشه

سلام عزیزم. بالشت نمیذارم. دکتر گفت تا 1 سالگی بالشت نذار

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان عــلی❤👶🏻 مامان عــلی❤👶🏻 ۸ ماهگی
مامان مهدیار👶💙 مامان مهدیار👶💙 ۵ ماهگی