مشکل منم هس ولی خب این سریع بالا میاره چه عمودی نگهش دارم چه ن
من ک میذارم سر شونم تند تند میزنم پشتش میزنه.
مثلا ۲۰تا میزنم بعد یکم از پایین ب بالا ماساژ میدم باز دوباره میزنم،همینو هی تکرار میکنم میزنه سریع.
گاهی ک دیرتر میزنه ده ثانیه ب حالت دراز کشیده نگهش میدارم باز دوباره میذارم سر شونم میزنم بعد میزنه
بزار روی شونت آروم بزن وسط شونش میزنه،یکم شایدزمان ببره ولی میزنه
اگرنمیزنه ده دقیقه رو شونه ات نگهش دار بعدم به پهلوی چپ بخوابونش
پسر منم نمیزنه هرکاری میکنم
من میزارمش سر شونه ام بین دو کتفش آروم میزنم آروغ میزنه
بعضی وقتا هم نمیزنه که میفهمم خوب سیر نشده
اولاش همینه سخت آروغ میزنه هرچی بزرگتر بشه راحته منم اوایل نمی تونستم بجه رو همینجوری میخوابوندم ولی الان میذارش رو قفسه سینه ام میزنم پشتش آروغ میزنه
از پایین کمر مالش بده بالا چند بار میزنه
اوایل سخت اروغ میزنه
به بیست روزگی برسه راحتتره
صبوری کن
من بعد شیر کمی صاف نگهش میدارم بعد میزارم روشونم سریع آروغ میزنه
باید بین کتفاش بزنی نه پایین تر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.