دکتر برا من بخاطر سرفه آیورامی داد ک مخصوص سرفه اس
ببرش متخصص اسم و الرژی،،،، دکتر وحید ساجدی خوبه
دخترمن ۱۴ روزه سرفه میکنه چهار بار دکتر بردم
اول گفتن سرما خورده دوباره گفتن رفااکسه باز بردم ی دکتر دیگه گفتن سینش چرک داره
باز ی دکتر دیگه گفت سینه پهلو کرده
دختر من فقط و فقط سرفه داره ن تب ن اسهال ن استفراغ
از دیشب پلارژین و آیورمی و اموکسی کلاوه میدم گفتن تا سشنبع باید بهتر شه واگرن معلوم نیس چ دستوری بعدش میدن😭😭😭
تا یک هفته مرتب و سرساعت پلارژین و بده
قطره منتول بزن زیر گلوش
شربت آیورامی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.