۶ پاسخ

دکتر برا من بخاطر سرفه آیورامی داد ک مخصوص سرفه اس

ببرش متخصص اسم و الرژی،،،، دکتر وحید ساجدی خوبه

دخترمن ۱۴ روزه سرفه میکنه چهار بار دکتر بردم
اول گفتن سرما خورده دوباره گفتن رفااکسه باز بردم ی دکتر دیگه گفتن سینش چرک داره
باز ی دکتر دیگه گفت سینه پهلو کرده
دختر من فقط و فقط سرفه داره ن تب ن اسهال ن استفراغ
از دیشب پلارژین و آیورمی و اموکسی کلاوه میدم گفتن تا سشنبع باید بهتر شه واگرن معلوم نیس چ دستوری بعدش میدن😭😭😭

تا یک هفته مرتب و سرساعت پلارژین و بده

قطره منتول بزن زیر گلوش

شربت آیورامی

سوال های مرتبط