۶ پاسخ

من 🙄🙄🙄🫠🫠🫠

صدای سشوار و اهنگ هر وقت موقع خوابش باشه سروصدا باشه میزارم بخوابه اصولا هم توی شب مهمان باشه اینکارو میکنم. توی روز تی وی روشن میکنم با سروصدا خونه بخوابه. قنداق و فقط دوماه بستم. به نظر من دیگه تو این سن گناه دارن. ببین همه بچه ها موقع خواب خیلی خیلی تکون میخورن ممکنه از خواب پاشن دوباره چشمشون و میبندن. این طبیعت الان دیگه بچتون بزرگ شد

عزیزم شما شیر خودتو میدی میگیره شده یروزایی کلا نگیره؟

دختر منم همین جوری بود دورپیچ و که دیگه از آخر ۵ گرفتم ازش یعنی خودش نخواست باهاش اصلا نمیخوابید
آهنگ هم که با یدونه آهنگ از بارداریم تا الان انس گرفته هنوز با اون میخوابه

من گاهی ک بدخوابی میکنه میزارم میخوابه

پسر من با صدای سشوار میخوابید وقتی میخوابید کم کم صداشو کم میکردم الان دیگه صدا نمیزارم براش خونه ساکت باشه دوساعتی میخوابه ولی دخترم سرو صدا میکنه بیدار میشه طفلی

سوال های مرتبط

مامان نفس🫠💕💓👣 مامان نفس🫠💕💓👣 ۷ ماهگی