۷ پاسخ

غروب بخاطر این حرفت رفتم پیش فوق تخصص گفت مشکلی نداره روزی سه بار

عزیزم با تحویز پزشک موردی نداره
من به بچم دادم خوب بود رفلاکس شدید هم نداره که اذیت بشه

والا پسرمن از دیروز دل درد داشت و دسشویی نمیکرد امروز پنج قطره بهش دادم هم دسشویی کرد هم سکسکه هم اروم شد خوابید

بله گرمیچر مناسب بچه های رفلاکسی نیست حتی زیر یک ماهم ممنوعه.
منم شدیدا مخاف سرخود دارو دادن ب بچم هردارویی باتوجه ب شرایط اون بچه تجویز میشه براهمه بچه ها مناسب نیست

برای بچه هایی که رفلاکس دارن نباید استفاده بشه رو بروشور خود شربت هم نوشته

من تازه دیروز بهش دادم ک بالا آوردنش بیشترشد

زیر 1 ماه نباید گرمیچر بدی بعد از اونم طبق همون دستوری ک نوشته شده
من به دخترم میدادم خیلی خوب بود، زمانی که دل درد داشت آروم میشد

سوال های مرتبط