۴ پاسخ

تعریق زیاد ..تب ..اسهال.استفراغ ..شیر کم بخوره ...باید الان ک تابستونه بچها روزی ۳۰ سی سی اب بخورن

اسهال و استفراغ هم باعث کم آبی میشه

تب ام هس

یا شیر کم خورده یا گرمش بوده و خیلی عرق کرده

سوال های مرتبط