۸ پاسخ

اگه پی پی حالت اسهال احتمالا دندونشه داره کامل میشه،اگه معمولیه بهش زیادغذاهای روندنده،مثل سوپ،آش،ماست،خیار

من دوروز پیش این مشکلو داشت دیوونه شدم دیگه😅😅😅

دختر من روزی یکبار دفع داشت.الان دوروزه ک روزی ۳بار شده.نمیدونم چرا.شاید از گرمایه

پسره من هر دوسه روز یکبار شکمش کارمیکنه

زیاده فکر کنم اینجوری وزن نمیگیره دوسه بار طبیعیه

ابکیه ؟

خوب غذاش حتما زیاد دفع کنه که بهتر فقط اسهال نباشه

من دخترم دو روزه پی پی نکرده از استرس دارم میمیرم

سوال های مرتبط