اگه پی پی حالت اسهال احتمالا دندونشه داره کامل میشه،اگه معمولیه بهش زیادغذاهای روندنده،مثل سوپ،آش،ماست،خیار
من دوروز پیش این مشکلو داشت دیوونه شدم دیگه😅😅😅
دختر من روزی یکبار دفع داشت.الان دوروزه ک روزی ۳بار شده.نمیدونم چرا.شاید از گرمایه
پسره من هر دوسه روز یکبار شکمش کارمیکنه
زیاده فکر کنم اینجوری وزن نمیگیره دوسه بار طبیعیه
ابکیه ؟
خوب غذاش حتما زیاد دفع کنه که بهتر فقط اسهال نباشه
من دخترم دو روزه پی پی نکرده از استرس دارم میمیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.