۵ پاسخ

اره بهتر میشن خوابشون خوب میشه کولیک تموم میشه رفلاکسم خوب میشه

من فکر می کردم ب سه ماهگی برسم قراره خیلی بهتر بشه بچم نا امیدم کردی🤦🏻‍♀️😂

همه چی آرومه من چقد خوشبختم

😩😩😩درگیرم خواهر درگیر

ازه بابا بعد اعتصاب شیر ۴ ماهگی خوب میشه میره تا واکسن ۶ و دندون

سوال های مرتبط