۴ پاسخ

هیچی داریم میریم ته اقیانوس😂😂 همون بی‌خبری راحتری

منم مثل توام از دنیا بی خبر

طرف ما ک ارومه
و نمیدونیم واقعا چی میشه در اینده ای نامعلوم

بحق این شب عزیز بحق این بارون شدید ایشاالله فردا آتش بس بشه همگی دعا کنین توروخدا😭

سوال های مرتبط