ببخشید به ربط به تاپیک تون پیام میگذارم،
معذرت میخوام پزشک شما کیه؟ ازش راضی هستین؟ و اینکه سزارین اختیاری قبول میکنه؟
من نرفتم سونو فکر میکردم تو این ماه فقط آزمایش گلوکز باید انجام بدم
چه رشد رفتی یا چیز دیگه ؟
خوبه من ۲۶ هفته ۹۰۰ گرم بود
خوب بود واسه من ۶۷۹ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.