۴ پاسخ

ببخشید به ربط به تاپیک تون پیام میگذارم،
معذرت میخوام پزشک شما کیه؟ ازش راضی هستین؟ و اینکه سزارین اختیاری قبول میکنه؟

من نرفتم سونو فکر میکردم تو این ماه فقط آزمایش گلوکز باید انجام بدم
چه رشد رفتی یا چیز دیگه ؟

خوبه من ۲۶ هفته ۹۰۰ گرم بود

خوب بود واسه من ۶۷۹ بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقاسامیار🫀 مامان آقاسامیار🫀 روزهای ابتدایی تولد